
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Chăm sóc/Hỗ trợ học viên Tại CTY TNHH YAOYAO VIETNAM INFO TECH
- Hồ Chí Minh: Nguyen Van Troi, Phu Nhuan, HCMC
Mô Tả Công Việc Chăm sóc/Hỗ trợ học viên Với Mức Lương 12 - 17 Triệu
1. Manage the team of CS ICs and establish SOPs.
2. Responsible for the live chat communication (pre-sales & after-sales) of customers.
3. Responsible for the maintenance of private messages and comments on the brand\'s official social media.
4. Respond to customer needs in a timely manner, guide purchases, and improve customer retention and conversion of consultation.
5. Help customers deal with after-sales problems according to the SOP process and improve customer satisfaction.
6. Accurately fill in the customer service work tickets as required to ensure the completeness and accuracy of the work tickets.
7. Participate in cross-department/cross-team communication, and promote the rapid resolution of various pre-sales and after-sales problems.
8. Closely coordinate with the international team, maintain consistency, and continuously improve customer satisfaction.
Với Mức Lương 12 - 17 Triệu Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại CTY TNHH YAOYAO VIETNAM INFO TECH Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại CTY TNHH YAOYAO VIETNAM INFO TECH
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 11/04/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
