Tuyển Customer Service Manager thu nhập Thoả thuận Toàn thời gian tại Hồ Chí Minh - Công ty TNHH BTASKEE

Tuyển Customer Service Manager thu nhập Thoả thuận Toàn thời gian tại Hồ Chí Minh - Công ty TNHH BTASKEE

Công ty TNHH BTASKEE
Ngày đăng tuyển: 16/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Công ty TNHH BTASKEE

Dịch vụ khách hàng/Vận hành

Tin tuyển dụng Mức độ phù hợp Suitable

Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Dịch vụ khách hàng/Vận hành Tại Công ty TNHH BTASKEE

Mức lương
Thỏa thuận
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Không yêu cầu
Số lượng tuyển
1 người
Kinh nghiệm
5 năm
Cấp bậc
Chưa cập nhật
Địa điểm làm việc

- Hồ Chí Minh: Toà nhà HQ

- 09 Trần Não, Quận 2

Mô Tả Công Việc Dịch vụ khách hàng/Vận hành Với Mức Lương Thỏa thuận

As the Customer Service Manager, your responsibilities will include:
● Enhancing the customer service experience to foster customer engagement and drive organic growth;
● Providing oversight to the customer service teams, ensuring their effective performance;
● Developing service procedures, policies, and standards to uphold quality;
● Maintaining accurate records and documenting customer service activities and discussions;
● Analyzing statistics and preparing accurate reports for performance evaluation;
● Training and managing Customer Service Assistants and Representatives, fostering their professional development;
● Setting customer satisfaction targets and collaborating with the team to consistently achieve them;
● Interacting with customers daily, addressing inquiries and guiding them towards relevant services;
● Designing customer loyalty programs to enhance revenue and improve client retention;
● Establishing customer service policies and procedures to streamline operations;
● Staying up-to-date with advancements in the customer service field to implement relevant improvements and strategies.

Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì

● Education: Bachelor’s Degree in business administration, communication, or a related field; provides a solid foundation in customer service concepts and practices;
● Experience: Proven working experience as a Customer Service Manager, Retail Manager or Assistant Manager;
● Experience in providing customer service support;
● Excellent knowledge of management methods and techniques;
● Working knowledge of customer service software, databases and tools;
● Awareness of industry’s latest technology trends and applications;
● Ability to think strategically and to lead;
● Strong client-facing and communication skills;
● Advanced troubleshooting and multi-tasking skills;
● Customer service orientation.

Tại Công ty TNHH BTASKEE Thì Được Hưởng Những Gì

● Competitive salary in line with experience and capability;
● Package Salary: 13 months of salary;
● Performance reviews twice a year;
● Premium health care Package for all employee;
● Social, health & unemployment insurance ;
● Annual leave days: 12 days/year;
● Work from home: 3 days/ month;
● Company trip, team building;
● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.

Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công ty TNHH BTASKEE

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.

Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024

Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn

Báo cáo tin tuyển dụng
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy phản ánh với chúng tôi.

Liên Hệ Công Ty

Quy mô: 100 - 499 Nhân viên
Địa điểm: 20 Hẻm 284/25 Lý Thường Kiệt, Phường 14

Chia Sẻ Tin Với Bạn Bè

Sao chép đường dẫn
Mạng xã hội

Tải ngay app tìm việc job3s.com.vn

Việc làm cùng khu vực

Hạn nộp: 24/04/2025
Hồ Chí Minh Còn 4 ngày để ứng tuyển 500 - 12 USD Chưa có kinh nghiệm

Việc làm cùng mức lương

Hạn nộp: 10/05/2025
Hà Nội Còn 20 ngày để ứng tuyển Thỏa thuận Chưa có kinh nghiệm
Hạn nộp: 31/05/2025
Hà Nội Còn 41 ngày để ứng tuyển Thỏa thuận Kinh nghiệm: Dưới 1 năm