Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Market Research Tại Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long
- Hồ Chí Minh: Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, HCM
Mô Tả Công Việc Market Research Với Mức Lương Thỏa thuận
Overview
This position is accountable for handling administrative requests and queries from Manager Office Administration to efficiently support employees in other Functions when required.
Responsibility
1. Make payments and manage office expense
• Make payment for office expenses including office rental, apartment rental to expatriates, car rental, electricity, water, internet, and telecommunications expenses
• Make payment for office supplies, equipment and stationery expenses
• Make payment for contracts on SAP/ERP
• Submit timely reports and prepare presentations/proposals on office expenses at the request of Manager Office Management
• Coordinate with the Manager Office Management to ensure cost efficiency and compliance with approved budget.
2. Perform clerical work, filing and controlling documents and sealing
• Receive document hand-over from other departments
• Classify, archive legal and administrative records of the company
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
