
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Hành chính Tại CÔNG TY TNHH TƯ VẤN BẤT ĐỘNG SẢN PROPERTY VIỆT NAM
- Bình Dương: Thành phố mới Bình Dương, Thủ Dầu Một, Thành phố Thủ Dầu Một
Mô Tả Công Việc Hành chính Với Mức Lương 12 - 15 Triệu
Welcoming customers, providing support for reception and customer services.
Oversee the showroom to ensure the cleanliness, facilities and equipment are in order and in good condition.
Keeping track of the people arriving in the showroom for appointments.
To obtain the basic information about each visitor and determine their visit's nature.
Filing and record maintenance.
To arrange transportation, restaurant reservations, and accommodation for customers.
Coordinate and manage appointments, meetings, and schedules.
Coordinate catering for customer visits.
Provide additional administrative support as needed.
Với Mức Lương 12 - 15 Triệu Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Ability to speak good English.
Minimum 1-year experience as a receptionist.
Someone enthusiastic, responsible, and cheerful.
Be able to work independently or in a team
Tại CÔNG TY TNHH TƯ VẤN BẤT ĐỘNG SẢN PROPERTY VIỆT NAM Thì Được Hưởng Những Gì
Opportunity to work in the international environment, many foreigner guests
Social and health insurance according to Vietnam Labor Code
13th month salary
Friendly colleagues and managers
Cách Thức Ứng Tuyển Tại CÔNG TY TNHH TƯ VẤN BẤT ĐỘNG SẢN PROPERTY VIỆT NAM
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 28/12/2024
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
