Tuyển Admin Executive thu nhập Thoả thuận Toàn thời gian tại Hồ Chí Minh - Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp

Tuyển Admin Executive thu nhập Thoả thuận Toàn thời gian tại Hồ Chí Minh - Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp

Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp
Ngày đăng tuyển: 08/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024
Tin tuyển dụng Mức độ phù hợp Suitable

Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Dịch vụ khách hàng/Vận hành Tại Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp

Mức lương
Thỏa thuận
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Không yêu cầu
Số lượng tuyển
1 người
Kinh nghiệm
3 năm
Cấp bậc
Nhân viên
Địa điểm làm việc

- Hồ Chí Minh: 163 Phan Đăng Lưu, phường 1, Phú Nhuận

Mô Tả Công Việc Dịch vụ khách hàng/Vận hành Với Mức Lương Thỏa thuận

1. Operations Admin:
Coordinate meeting schedules, book and prepare meeting rooms. Ensure accuracy in payment for business expense claims. Manage and report taxi card usage. Control and process monthly payments for operations expenses (e.g., stationery, drinking water, courier, utilities). Ensure accurate and timely payment of store operations expenses. Prepare equipment for new store openings and guide store teams on payment processes. Act as the main point of contact for internet and store tracking issues, coordinating with other departments. Conduct weekly store visits to review performance and provide timely support for optimal operations.
Coordinate meeting schedules, book and prepare meeting rooms.
Ensure accuracy in payment for business expense claims.
Manage and report taxi card usage.
Control and process monthly payments for operations expenses (e.g., stationery, drinking water, courier, utilities).
Ensure accurate and timely payment of store operations expenses.
Prepare equipment for new store openings and guide store teams on payment processes.
Act as the main point of contact for internet and store tracking issues, coordinating with other departments.
Conduct weekly store visits to review performance and provide timely support for optimal operations.
2. Supporting Tasks:
Provide administrative support to the Operations team. Handle any other tasks assigned by the line manager.
Provide administrative support to the Operations team.
Handle any other tasks assigned by the line manager.

Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì

Relevant Experience:
Bachelor’s degree in Business Administration or related field. 2-3 years of experience in administrative or operations support roles, ideally in retail. Strong organizational skills, attention to detail, proficiency in MS Office, good communication skills, and ability to multitask in a dynamic environment.
Bachelor’s degree in Business Administration or related field.
2-3 years of experience in administrative or operations support roles, ideally in retail.
Strong organizational skills, attention to detail, proficiency in MS Office, good communication skills, and ability to multitask in a dynamic environment.
Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
Competency
(Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
Technical: Knowledge of expense management and payment processes; proficiency in tracking and managing operational expenses. Operational: Ability to coordinate meetings, manage administrative duties, and ensure smooth store operations through regular reviews and visits. Managerial: Basic leadership skills to manage tasks and ensure smooth operations for store support and administrative tasks. Human & Cultural: Good communication and interpersonal skills, with a collaborative approach to working across departments and with store teams.
Technical: Knowledge of expense management and payment processes; proficiency in tracking and managing operational expenses.
Technical:
Operational: Ability to coordinate meetings, manage administrative duties, and ensure smooth store operations through regular reviews and visits.
Operational:
Managerial: Basic leadership skills to manage tasks and ensure smooth operations for store support and administrative tasks.
Managerial:
Human & Cultural: Good communication and interpersonal skills, with a collaborative approach to working across departments and with store teams.
Human & Cultural:

Tại Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp Thì Được Hưởng Những Gì

Laptop Salary review Insurance Allowances Health Checkup Annual Leave Training and Development
Laptop
Salary review
Insurance
Allowances
Health Checkup
Annual Leave
Training and Development

Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.

Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024

Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn

Báo cáo tin tuyển dụng
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy phản ánh với chúng tôi.

Liên Hệ Công Ty

Quy mô: 500 - 1000 Nhân viên
Địa điểm: 163 Phan Đăng Lưu Quận Phú Nhuận Tp Hồ Chí Minh

Chia Sẻ Tin Với Bạn Bè

Sao chép đường dẫn
Mạng xã hội

Tải ngay app tìm việc job3s.com.vn

Việc làm cùng khu vực

Hạn nộp: 24/04/2025
Hồ Chí Minh Còn 3 ngày để ứng tuyển 500 - 12 USD Chưa có kinh nghiệm

Việc làm cùng mức lương

Hạn nộp: 10/05/2025
Hà Nội Còn 19 ngày để ứng tuyển Thỏa thuận Chưa có kinh nghiệm