
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Chăm sóc/Hỗ trợ học viên Tại Công Ty TNHH Geniebook Vietnam
- Hồ Chí Minh: Tầng 3, Cao ốc văn phòng Vimedimex, 246 Cống Quỳnh, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Mi
Mô Tả Công Việc Chăm sóc/Hỗ trợ học viên Với Mức Lương Thỏa thuận
Loved by over 220,000 users, Geniebook is Singapore’s largest online learning platform for the English, Mathematics, and Science (EMS) syllabus.
From AI-personalised worksheets to live classes and teacher chats, we are a powerful suite of complementary learning products designed to help students accelerate their academic performance. We’re looking out for an amazing global talents to scale Geniebook exponentially across Southeast Asia.
So join us today to inspire a new generation of learners and help even more students learn smarter and do better!
Reporting line to: Learning Advisor Manager
- Develop and implement strategies to consistently increase student engagement with Geniebook.
- Address any concerns, queries, or issues promptly and effectively to maintain a high level of customer satisfaction.
- Analyze & share students\' learner\'s data with the parents to maximise students\' improvement and highlight the benefit of Geniebook.
- Increase customer\'s lifetime value by obtaining add-on, referral, and upgrade of Geniebook plan.
- Maintain regular and proactive contact with parents/students on a monthly basis.
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Công Ty TNHH Geniebook Vietnam Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công Ty TNHH Geniebook Vietnam
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 10/04/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
