
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Customer Success Tại Công ty Cổ phần LitGroup
- Hà Nội: Toà Lilama10, 56 Tố Hữu, Trung Văn, Nam Từ Liêm, Quận Nam Từ Liêm
Mô Tả Công Việc Customer Success Với Mức Lương 15 - 25 Triệu
Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
Handle customer issues;
Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.
Với Mức Lương 15 - 25 Triệu Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
Strong customer service knowledge;
Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
Ability to work independently;
Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.
Tại Công ty Cổ phần LitGroup Thì Được Hưởng Những Gì
13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project...
Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công ty Cổ phần LitGroup
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 31/03/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
