
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Customer Success Tại Công ty Cổ phần Công nghệ Secomus
- Hà Nội: V1 – Home City Building – 177 Trung Kinh – Hanoi
Mô Tả Công Việc Customer Success Với Mức Lương 20 - 25 Triệu
As a Customer Support Leader at Bogos.io, you will lead and inspire a team of customer support professionals to deliver outstanding service. You will focus on building processes, implementing tools, and fostering a culture of customer-centricity while driving efficiency and ensuring customer satisfaction.
Responsibilities
• Handle customer issues when using the app (via all necessary methods such as phone calls, chat, email, and online meetings).
• Ensure the quality of Customer Support, the team meets the company’s goals (customer satisfaction index, rating metric, response times, etc.).
• Report data and analyze it to monitor and improve customer support quality & KPI.
• Develop and implement support processes and workflows to ensure consistent and high-quality service delivery.
• Manage team members by evaluating and enhancing their performance, fostering team connection, promoting a positive team culture.
• Recruit and train high-quality support staff, updating them on processes, projects, trends, and more.
Với Mức Lương 20 - 25 Triệu Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Công ty Cổ phần Công nghệ Secomus Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công ty Cổ phần Công nghệ Secomus
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 27/02/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
