
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Nhân viên chăm sóc khách hàng Tại Cil Asia Vietnam Co., Ltd
- Hồ Chí Minh: 2nd floor, Viconship Saigon buiding, 8 Doan Van Bo street, 9 ward, district 4
Mô Tả Công Việc Nhân viên chăm sóc khách hàng Với Mức Lương 600 - 1000 Triệu
Key Responsibilities
Freight Management & Pricing:
Review and manage ocean/air freight rates for FCL, LCL, import/export shipments (focus on TP Trade routes), including customs clearance, trucking.
Develop competitive pricing strategies for TP Trade routes and other assigned lanes to ensure competitiveness and profitability.
Negotiate rates with carriers and vendors while maintaining margin targets.
Market Analysis & Reporting:
Monitor market trends, competitor activities, and freight rate fluctuations.
Submit weekly reports to manager with actionable insights and updates.
Relationship Management:
Maintain and expand partnerships with carriers, vendors, and key clients.
Collaborate with sales and operations teams to achieve volume targets and resolve emergencies.
System & Data Maintenance:
Với Mức Lương 600 - 1000 Triệu Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Cil Asia Vietnam Co., Ltd Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Cil Asia Vietnam Co., Ltd
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 05/03/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
