
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Nhân viên chăm sóc khách hàng Tại SEKO LOGISTICS GLOBAL FORWARDING (VIETNAM)
- Hồ Chí Minh: L08
- 01 The Six8 Building, 24
- 26 Phan Dinh Giot Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
Mô Tả Công Việc Nhân viên chăm sóc khách hàng Với Mức Lương Thỏa thuận
a. Account Payable:
• Lead an end-to-end purchase-to-pay process
• Perform daily payments to suppliers and manage AP invoices
• Update accounts payable and perform AP reconciliations
• Check VAT input and VAT declaration between CW and hardcopy invoices
b. Manage General Ledgers
• Overseas SG&A expenses. Post and process journal entries to ensure all business transactions are posted.
• Perform monthly cost center allocation.
• Manage Fixed Asset and monthly run depreciation expenses
• Check PIT, VAT, WHT reports to ensure the correct calculation & tax law application
• Prepare balance sheets review and commentaries for outstanding items.
• Assist Chief Accountant in the preparation of monthly/yearly closings, group reporting and VAS financial reports
• Work with auditors and consultants on accounting and tax reports.
• Cash flow management, weekly forecast and reporting daily bank balances.
• Other Ad hoc works as requested by management.
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại SEKO LOGISTICS GLOBAL FORWARDING (VIETNAM) Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại SEKO LOGISTICS GLOBAL FORWARDING (VIETNAM)
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 15/02/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
