
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Nhân viên chăm sóc khách hàng Tại Samsung Vina Electronics (Savina-S)
- Hồ Chí Minh: 2 Hải Triều, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Mô Tả Công Việc Nhân viên chăm sóc khách hàng Với Mức Lương Thỏa thuận
1 Outbound Management
Planning GI
Control cut off time daily, special in the month end.
Refine delivery address in system NERP manually
Change Planned GI Date (PGI) & Delivery Date (RDD) for DO list which customer request delay delivery or when vendor is overload max capa
Fix EDI error when sending DO, GI.
Control on time GI by checking system and managing LSP operation. If fail, find root cause and countermeasure
Delivery
Control On time delivery (IOD) KPI, find out reason fail, discuss with LSP to improve
Solve some issued in delivery: Unreachable, trade-in issue, pending at O2O shop, EU delay receiving…
Exchange new product/SIT return
Check IOD/POD EDI to make sure the completed delivery orders are fully posted in system.
Random checking POD upload to see if LSP follows process
2 Warehouse Management
Inventory consistency
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Samsung Vina Electronics (Savina-S) Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Samsung Vina Electronics (Savina-S)
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 07/03/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
