
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Nhân viên chăm sóc khách hàng Tại METKRAFT LTD. (A Division of Fisher Barton)
- Hồ Chí Minh: Khu C, Lô S, KCX Tân Thuận Đường số 19, Tân Thuận Đông, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh
Mô Tả Công Việc Nhân viên chăm sóc khách hàng Với Mức Lương Thỏa thuận
Quyền hạn & Trách nhiệm (Authority & Responsibility)
The incumbent will perform the following duties and responsibilities:
1. Inbound logistics
• Coordinate with related department to arrange the shipment from origin country.
• Green light to ship and monitor the goods in transit.
• Checking data shipping documents such as invoice, packing list, Bill of Landing customs declaration, import duty… based on VN customs regulations.
• Coordinate with Purchasing Department to do import customs clearance.
• Handling Import shipment of company, duty payment.
• Monitoring status of shipments from port to warehouse and solving occurred problems.
2. Outbound logistics
• Coordinate with Local sale/Customer service to deliver on time as delivery schedule.
• Arrange truck for pick up cargoes at warehouse.
• Check transportation fee & delivery proof of transporters.
• Local delivery base on time commitment with customer.
• Solve all issues happen when delivery to ensure that customers receive enough cargoes in good condition.
• Handling Export shipment.
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại METKRAFT LTD. (A Division of Fisher Barton) Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại METKRAFT LTD. (A Division of Fisher Barton)
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 05/03/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
