
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Nhân viên hành chính Tại Công ty TNHH AEON Việt Nam
- Hưng Yên: Văn Giang, Hưng Yên, Thành phố Hưng Yên
Mô Tả Công Việc Nhân viên hành chính Với Mức Lương Thỏa thuận
(1) Primary Objective:
Perform daily administrative tasks for Store’s smooth HR operations in term of recruitment, HR management & Reports, SAP system, discipline, employee relation and performance management, Rules and Regulations
(2) Roles and responsibilities:
1. Recruitment activity (40%):
Develop and Execute Recruiting Process and Plans
- Ensure all vacancies are filled with the suitable candidates within the targeted time.
- Act as a member of recruitment interview panel.
- Obtain and assess reference checks of the candidates.
- Maintain recruitment database of qualified or potential candidates for current and future needs.
- Be responsible for press advertisement placement and able to recommend innovative and creative design in order to get best results.
- Develop and improve the recruitment processes to be more innovative and cost effective.
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Công ty TNHH AEON Việt Nam Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công ty TNHH AEON Việt Nam
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 11/04/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
