
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Nhân viên chăm sóc khách hàng Tại Công Ty TNHH Ezocean Logistics Vietnam
- Hồ Chí Minh: Tầng 5 30
- 32, Đường Yersin, Nguyễn Thái Bình, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Mô Tả Công Việc Nhân viên chăm sóc khách hàng Với Mức Lương Thỏa thuận
1. Review the order and booking space on the system, and coordinate with the shipping department to maximize the business needs.
2. Conduct regular freight rate analysis on market conditions, inquiry for quotation, price maintenance, timely update and sort out the shipping lines' freight rates and give feedback to ensure the latest market consultation.
3. Establish good cooperative relationship with shipping department/peers, develop and expand more high-quality suppliers and route resources for the company.
4. Assist and guide sales to make quotation for customers and help sales to develop business according to personal understanding of market route rates.
5. Good cooperation with the company's cross-department, responsible for regular accounting check with suppliers.
6. Responsible for coordinating the problems encountered in the process of cargo boarding and transportation, timely coordination and provide solutions according to the situation.
7. Complete other tasks assigned by the superior.
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Công Ty TNHH Ezocean Logistics Vietnam Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Công Ty TNHH Ezocean Logistics Vietnam
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 14/03/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
