
Chi Tiết Tin Tuyển Dụng Customer Success Tại Maersk Vietnam Ltd.
- Hồ Chí Minh: SOFIC Tower, 10 Đường Mai Chí Thọ, Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Mô Tả Công Việc Customer Success Với Mức Lương Thỏa thuận
1/ Strategy
- Create customer loyalty.
- Continuously driving productivity improvements in the end-to-end process
- Improve profitability by continuously driving costs out of the customer services activity and maximizing income opportunities.
- Seek upselling opportunities.
- Assist in driving sustainable growth.
2/ Customer Focus
- Ensure that solutions are clearly defined within the customer’s SOP and understood by the team members with up-to-date IOP.
- Ensure that client SOP remains updated and consult with the client program manager (CPM)to adjust them to improve the process.
- Identify any scope creep and advise both the Custom.er Experience Manager and the CPM in order to address with customers
- Ensure that client KPI’s are achieved as per target.
- Where appropriate utilize individual customer KPIs to ensure that the highest levels of customer excellence are achieved throughout the Multi-Carriers Customer Facing Team.
Với Mức Lương Thỏa thuận Thì Cần Những Yêu Cầu Công Việc Gì
Tại Maersk Vietnam Ltd. Thì Được Hưởng Những Gì
Cách Thức Ứng Tuyển Tại Maersk Vietnam Ltd.
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Hạn nộp hồ sơ: 12/04/2025
Nộp hồ sơ ứng tuyển tại job3s.com.vn
